U aktuelnom vremenu, kada je čovek kao individua više no ikad zapljusnut subjektivnim i objektivnim problemima s jedne strane, i "brzim i lakim" rešenjima sa druge, mišljenja smo da bi stanovnici Srbije i okruženja trebalo da imaju alternativu u vidu štiva koje ima dokazanu praktičnu upotrebljivost a rezultat je rada priznatih stručnjaka.

Ediciju Obala smo zamislili kao pitomu obalu na koju čitalac – putnik pristaje kako bi se okrepio, prošetao, razmislio ili možda samo ćutke posmatrao reku pred sobom. Čitalac - putnik se potom vraća u svoj brod i nastavlja put, spremniji da pribrano i otvorenih očiju dočeka sve što ga čeka na putešestviju zvanom Život.

Stručne teme izdanja prilagođene su široj čitalačkoj publici a korak-po-korak uputstva omogućuju kvalitativne životne promene osobama suočenim sa stresom koji donosi savremeno doba. Izbor izdanja određen je procenom oblasti za koje smatramo da su u Srbiji i okruženju trenutno nedovoljno razvijene. Povratne reakcije čitalaca ohrabrile su nas da nastavimo putem kojim smo krenuli, odnosno putem koji podrazumeva odricanje od zavodljivih naslova lake psihologije u cilju posvećivanja kvalitetnim, konkretnim i pre svega korisnim delima iza kojih ćemo kao izdavačka kuća i kao pojedinci u svakom trenutku moći da stanemo.

Kada je u pitanju Obala - naš cilj je da na srpskom jeziku predstavimo najbolja svetska izdanja iz oblasti psihologije i samopomoći.

Kritike

„Oni koji imaju iskustvo depresije veoma lako razumeju da je teško odoleti obećanju boljeg života preko noći, čak i onda kada je obećanje jasno neispunjivo. U tome se možda krije uspeh velikog broja knjiga za samopomoć. Upravo to je i differentia specifica koja knjigu Potpuno svesnim putem kroz depresiju toliko jasno izdvaja od drugih sličnih knjiga – ona ne obećava bolji život preko noći, ne nudi magična rešenja. Ton kojim je napisana ne odiše usiljenim optimizmom. Ovo je knjiga koja osvaja postepeno. Napisana neupadljivim, pitkim stilom, zasnovana na tehnici potpune svesnosti usvojene iz budističke prakse, kao i na dugogodišnjem terapijskom i ličnom iskustvu autora, ovo je knjiga koja će čitaocu dati jedan drugačiji pogled na depresiju i pružiti niz praktičnih smernica kako bi se ova filozofija sprovela u praksi.
Krajnja ciljna grupa ove knjige nisu samo osobe koje se suočavaju sa depresijom, već jednako i profesionalci koji se bave problemima mentalnog zdravlja, budući da se tehnike potpune svesnosti lako mogu integrisati u individualnu i grupnu terapijsku praksu.”

Dr Vladimir Miletić, psihoterapeut

„Revolucionarni pristup tretmanu. Za one koji pate od depresije, ova knjiga je zaista koristan vodič za dosezanje emocionalnog balansa. Profesionalci koji se bave mentalnim zdravljem trebalo bi da je obavezno pročitaju.”

Dr Endrju Veil, autor 8 Weeks to Optimum Health and Healthy Aging

„Upotreba treninga potpune svesnosti za prevenciju i tretiranje depresije predstavlja novu strategiju na Zapadu, iako je u pitanju tradicionalna primena istočnjačke meditativne vežbe. Bilo da sesuočavate sa depresijom ili jednostavno želite da bolje upoznate svoj um i svoje emocije, ova će vam knjiga biti korisna. Depresija je epidemija našeg društva, i voleo bih da prevlada ovaj mudri pristup njenom tretiranju.”

Daniel Goleman, psiholog, autor Emocionalne inteligencije

„Veoma značajan izvor ne samo za one koji se suočavaju sa depresijom već i za sve one kojima nije nepoznata silazna spirala negativnog razmišljanja i sumnji. Autori ove knjige istražili su uzroke depresije i pružili nam vodič i podršku, kao i korisne alatke kojima možemo pronaći put kroz depresiju.”

Šeron Salzberg, autor The Force of Kindness

„Ukoliko bi ljude koji se bore sa hroničnim nezadovoljstvom trebalo da uputim na jednu grupu individualaca, ne bih mogla da se setim bolje grupe od ovih autora. Ne samo da su u pitanju besprekorni naučnici, već svako od njih zaista živi potpunu svesnost koju podučava. Ova knjiga spaja kontemplativne vežbe nauke i unutrašnje meditacije i to tako da ih učini razumljivim običnim ljudima – nije neophodno nikakvo ezoterično predznanje, niti predzanje o mentalnom zdravlju.”

Marša M. Linehan, psiholog, Odsek za psihologiju, Univerzitet u Vašingtonu