U aktuelnom vremenu, kada je čovek kao individua više no ikad zapljusnut subjektivnim i objektivnim problemima s jedne strane, i "brzim i lakim" rešenjima sa druge, mišljenja smo da bi stanovnici Srbije i okruženja trebalo da imaju alternativu u vidu štiva koje ima dokazanu praktičnu upotrebljivost a rezultat je rada priznatih stručnjaka.

Ediciju Obala smo zamislili kao pitomu obalu na koju čitalac – putnik pristaje kako bi se okrepio, prošetao, razmislio ili možda samo ćutke posmatrao reku pred sobom. Čitalac - putnik se potom vraća u svoj brod i nastavlja put, spremniji da pribrano i otvorenih očiju dočeka sve što ga čeka na putešestviju zvanom Život.

Stručne teme izdanja prilagođene su široj čitalačkoj publici a korak-po-korak uputstva omogućuju kvalitativne životne promene osobama suočenim sa stresom koji donosi savremeno doba. Izbor izdanja određen je procenom oblasti za koje smatramo da su u Srbiji i okruženju trenutno nedovoljno razvijene. Povratne reakcije čitalaca ohrabrile su nas da nastavimo putem kojim smo krenuli, odnosno putem koji podrazumeva odricanje od zavodljivih naslova lake psihologije u cilju posvećivanja kvalitetnim, konkretnim i pre svega korisnim delima iza kojih ćemo kao izdavačka kuća i kao pojedinci u svakom trenutku moći da stanemo.

Kada je u pitanju Obala - naš cilj je da na srpskom jeziku predstavimo najbolja svetska izdanja iz oblasti psihologije i samopomoći.

Kritike

"Priručnik dr Edmunda Borna predstavlja najopsežniji praktikum za prevazilaženje anksioznosti i fobija koji sam imao priliku da pročitam. Nudi se osobama koje se suočavaju sa paničnim poremećajem, agorafobijom, socijalnom fobijom, specifičnom fobijom, generalizovanim anksioznim poremećajem, opsesivno-kompulzivnim poremećajem ili sa posttraumatskim stresnim poremećajem. Kao psihijatar naprosto sam impresioniran formom i sadržajem ove knjige, koji je zasnovan na bogatom iskustvu autora i rezultatima dobro osmišljenih istraživanja. Ovaj priručnik nudi praktične savete dragocene osobama koje su suočene sa različitim anksioznim poremećajima, daje i smernice njihovim prijateljima i partnerima, bez čije podrške i razumevanja se teško prevazilaze. Svakako je od koristi i profesionalcima, jer predstavlja sadržajan vodič kroz terapijsku praksu. Kognitivno-bihejvioralni pristup opisan u ovom priručniku intervencija je izbora za većinu terapeuta koji rade sa osobama sa anksioznim poremećajima, a autorov integrativni pristup omogućava prevazilaženje jaza između savremenog psihoterapijskog i farmakoterapijskog pristupa. Srpsko izdanje ovog priručnika je od posebne važnosti za sve one koji pate od anksioznih poremećaja, a nemaju hrabrosti da potraže stručnu pomoć - a takvih, u našoj sredini, ima mnogo. "

Prim. dr Zoran Gajić neuropsihijatar

"Odličan izvor za sveobuhvatni pristup."

Rid Vilson, autor knjige Don’t Panic

"Izuzetno dobro urađeno."

Kristofer Makalok, autor knjige Managing Your Anxiety

"Ko god se suočava sa napadima panike i nerazumljivim strahovima, u ovoj knjizi će pronaći pregršt samoterapeutskih vežbi i uputstava za prevazilaženje anksioznosti i stresa, od razumevanja načina kako da se afirmišete, do stvaranja pozitivne strategije za oporavak."

Recenzija Midvest

" ...ova knjiga nudi praktična i sveobuhvatna uputstva svakome ko se suočava sa mnogostranim manifestacijama panike i anksioznosti. "

Child & Behavior Therapy